KISAH SEORANG RAMAJA

kalau adik aku tahu aku buat post ni mati aku -.-"
Khamis, 27 Oktober 2011 ? 0 Atashinchi ?

aku ni bukan jenis peramah kalau nak kenal kenal ni. tapi if kenal aku kau tahu la bertapa sweet dan sewel aku ni sebagai member. tak caya? try ar kawan dengan aku dulu baru kau tahu baiknye hati aku ni. he3 ceh ceh ayat aku sumpah mintak pelempang. k fokus dalam ramai adik/abg/akak "angkat" aku rapat dengan sorang ni jer. nama dia ilham umor dye 15. aku bukan tak rapat dengan yang lain tapi entah la aku ni malaz kot layan dorang sebab dorang tu lain. aku ada gak adik pompuan tapi tak sama macam budak sewel ni. sebenarnye post aku kali ni nak cakap "ADIK AKU SINGLE DIA NAK AWEK 1" aku pon kesian dengan dia. dah la dia bosan tak tahu nak text sape. aku jadi mangsa layan text dye sebenarnye tak rela. ha3. lerk gurau je dik.
k sapa sapa yang 15 dan kebawah silalah daftar diri di fb dia : ilham watcha 


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post