KISAH SEORANG RAMAJA

kenangan bersama buah hati tercinta II
Ahad, 9 Oktober 2011 ? 0 Atashinchi ?




MENYULAM RINDU PADA KEKASIH

9/10/11 tarikh yang ramai kata cantik tapi aku hampa sikit sebab tak sempat jumpa buah hati aku. -.-" mana taknya boleh pulak nak jumpa aku kol 6 nak kena bebel dengan mak aku sebab minggu exam nak keluar time jin keluar tu. ha3 dah masak dengan perangai mak aku yang memang tegas dengan anak dara dia tak boleh kuar time macam tu kalau hal tu tak penting. time bergayut dengan boboy boleh pulak aku pilih port atas moto yang panas tu walaupun aku free hair tapi rasa macam pakai 3,4 helai tudung jer. dah 20 minit aku kat luar aku rasa dah macam ketuhar aku rasa pastu boleh pulak boboy bahan aku time keluar hari tu sabar je la dengan laki aku ni. tak tahan panas aku masuk rumah and borak lagi sampai tak igat dunia boleh pulak time yang sama danial ada tepi dia lagi la aku kena bahan dengan ayat "bekas kekasih awak tu la" aduh geram je aku time tu nasip dia pujuk aku dengan dia menyanyi tapi sebenarnye dia yang suruh aku menyanyi dulu. tapi suara aku tak boleh nak keluar la time tu. aku cuma boleh gelak jer. aku cakap dia memang boleh kalau dalam fon tapi cuba face to face boleh ke tak. dia anggap aku cabar dia. dia kata "dady on je kalau esok dady nyanyi depan pagar sekolah mamy jangan terkejut pulak time tu jagan nak lari sudah" ha3. tergelak aku dengan aku pikir dia main-main tapi lame lame dia macam betol-betol nak buah. ahh sudah cari maut pulak mamat ni. aku kata aku tak sanggup kalau dia buat macam tu bukan sebab malu dengan dia tapi segan la. ha3 malu dengan segan kan sama? apa apa je la nurul edaliana. hari ni boboy ber"awak" "saya" dengan aku. mula-mula aku igat nak terasa hati tapi bila pikir yang lagi sweet macam tu aku pon join je la. banyak jugak aku suka dia cakap time on call tadi seperti "mak mentua" "bapak mentua" "abang ipar" "kakak ipar" "adik ipar" "awak" "saya" "bini saya" "sayang" benda yang biasa dia cakap tapi sebab dah lama kami tak gila macam tu tiba-tiba hari ni boleh gila macam tu. rasa berat hati nak off fon tapi sebab dia pujuk nak jumpa esok aku pon okey kan je la. ha3 rindu nak jumpa dia, rindu nak tengok fone dia, rindu nak cubit dia, rindu nak kacau dia, rindu nak mengumpat dengan dia. mak saya dengar saya on call dan dia cakap "awak tu ada 4 lagi tangga kena langkah ye. pesan dekat buah hati sayang awak itu jangan jadi macam abang ke tiga awak tu tukar awek macam tukar baju. cuba la sabar sikit tak lebih dari 10 tahun pun tunggu anak dara orang." saya hanya tersenyum kalau dia jodoh saya dengan senyuman saya menyambut tapi jika dia bukan jodoh saya memang saya akan menangis tapi menagis kerana gembira dia akan bahagia dengan jodohnya. bulan 11 rancang nak jumpa mak mentua saya kalau ada masa saya akan berjumpa ibunya. bulan 12 dia pula akan berjumpa ummi saya di majlis abang saya :) harap semua berjalan lancar. amin.

CINTA SAYA UNTUK AWAK SELAGI AWAK MENGHARGAI SAYA SAYANG :')


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post