KISAH SEORANG RAMAJA

kenangan di bandar bersejarah yang tak dapat dilupakan
Ahad, 16 Oktober 2011 ? 0 Atashinchi ?


BANDAR BERSEJARAH YANG MENARIK

banyak kisah di sana. amat menyeronokkan. pengalaman manis berkenalan dengan "si dia". terima kasih kerana membuat saya jatuh hati dengan awak. kalau kawan saya mesti pilih orang lain untuk berkenan dalam hati awak. tapi saya pilih awak. jangan tanya kenapa. memang cara saya pilih orang yang macam awak. cara awak nak nombor awak memeranjatkan saya. tapi kenangan paling tak dapat saya lupakan. masa saya balik awak duduk belakang. tak dapat saya nak usya awak lagi. tapi saya boleh usya cara awak tido. sweet sajer. awak bahan saya time saya tido. sedap rasa je mamat ni. tapi time balik saya suka awak cakap "terima kasih sayang bye" lalalala. mengada aku time tu. aku tak lupa pakwe aku okey. lalalala. bye rindu awak.

MELAKA SUDAH MAJU BUDAK-BUDAK DIA PON MAJU


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post