KISAH SEORANG RAMAJA

bersama best freind di kl festival city
Khamis, 27 Oktober 2011 ? 0 Atashinchi ?

berjalan bersama BEST FREIND di KL FESTIVAL CITY. dulu wangsa walk mall sekarang KLFC lak. member aku yang satu taman ni semua lepas KLFC bukak lepak sana jer. mana main lepak taman rumah. dorang kata best sikit sejuk jer. aku je la belom rajin gerak sana malas dan segan sebab member aku ada yang keja kat sana. tapi memang aku nak cakap thanks dekat KLFC sebab sepanjang cuti sekolah 1 minggu ni dah 3 kali aku g beli novel. kalau dulu sekali beli 2,3 sekarang beli 1 jer esoknye beli lagi. ha3 BFF aku nak ajak aku lepak tak? jom la datang KLFC time wayang dah bukak. nanti boleh gerak rumah aku jugak. kalau dulu wwm memang tak la aku nak lepak aku rela lepak kl yang jauh tu.

Sekarang aku rela lepak KLFC dari kl sebab :
  • fokus Sijil Perangkap Mati 2012
  • save duit dari beli benda mengarut (fokus GF3 dalam tangan) 
  • malas buang masa 
  • kurangkan hiburan cuma bila perlu dalam mode tertekan
saya mengalami demam panas yang tak la teruk sangat doakan saya cepat sehat. amin dan terima kasih.


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post