KISAH SEORANG RAMAJA

pesanan buat kawan baik dahulu :) sekarang? erm. :)
Ahad, 16 Oktober 2011 ? 4 Atashinchi ?


pesanan untuk awak : 

saya nampak perubahan awak untuk baik dengan saya tapi luka di hati saya belom boleh di ubat lagi. saya mintak maaf. saya akan cuba untuk lembutkan hati saya tapi saya tak janji bila luka tu boleh sembuh. maafkan saya agak kekok bila dengan awak. saya tak mampu kawal diri bila dengan awak. luka yang awak buat terlalu dalam buat saya. tapi jangan risau saya sudah memaafkan awak. tapi luka di hati belum terubat. maafkan saya.

saya bukan jenis orang berdendam dan bukan jenis orang yang pentingkan diri. biar saya yang sakit hati dari tengok kawan saya sakit hati. tapi jika saya menangis kerana sikap awak itu salah terbesar awak. saya mintak maaf. saya bukan nak bagi awak rasa bersalah. tapi saya nak cakap saya dah maafkan awak jangan berhentikan persahabatan kita yang keruh ini. saya cuba membaiki diri saya sebaik mungkin. 

SANGAT MUDAH MEMAAFKAN TAPI SANGAT SUKAR MELUPAKAN



terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post