KISAH SEORANG RAMAJA

tolong aku! aku perlukan jadual!
Ahad, 30 Oktober 2011 ? 0 Atashinchi ?

arhhh -.-" nak tido dengan cukup! dah dekat seminggu aku macam manyat! err. k fine setiap hari aku akan tertido kol 11.30 pm then aku terjaga kol 1.30am pastu kol 6.00 am aku tertido balik tapi aku bangun kol 8.++ am! korang boleh bayang tak? seksanya aku sekarang! tolong la wei! ada apa apa tips nak tidur tak? kalau di congak aku tidur kurang dari 5 jam! arhh 5/24 jam? and aku demam jugak sekarang. tambah lagi tidur tak menentu. erm. dah la sakit kepala 24 jam. ermm -.-" sabar jer la. sesiapa yang tahu camne nak bagi aku tidur tolong la yer. 

sakit jiwa + sakit hati + sakit kepala = rasa nak telan ubat tidur


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post