KISAH SEORANG RAMAJA

Selasa, 15 November 2011 ? 0 Atashinchi ?
1
ummi : edaliana! hari ni kau jangan online facebook tau.
aku : la awatnya ummi? 
ummi : ummi bukak facebook kau tadi banyak gambar tak senonoh. anak muda sekarang ni memang tak tahu malu. kau pon sama jer. ish ish. apa nak jadi anak dara aku ni. 
aku : MASAYAALLAH ye ke mie? 
ummi : ye la. ummi penah tipu kau ke?
aku : selalu. ha3 :p 
ummi : betuah punya makcik. sabor je la. igat jangan online tau. 
dengan muka si** aku risau. risau gila-gila ni. apa mak aku cakap pasal aku. tapi aku bukan risau sebab gambar taksenonoh tu :D tapi risau mak aku online facebook aku. ha3. apalah mak aku buat time online facebook aku tu. -.-" sabor je la. menyesal tak off notebook aku. 

2
nak kata gila aku masih waras tapi nak kata waras aku dah gila -.-" 
hari jumaat mesti semua kawan-kawan aku tak datang sekolah. kalau datang mesti diorang gembira sebab hari terakhir sebagai pelajar sekolah tingkatan 4. 
tapi aku kena ambik exam la hari tu. ha3. exam yang orang lain baca buku 1 tahun aku baca buku 3 hari jer. aku tak nak bagi harapan sangat. tapi kalau boleh aku nak markah aku 50 lebih la. itu yang aku harap. 
doa aku berjaya wei. 
PERDAGANGAN :)


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post