KISAH SEORANG RAMAJA

Rabu, 23 November 2011 ? 0 Atashinchi ?
he3. kol 6.15am aku call dye </3 sebab kol 3.++am & kol 5.++ aku tak angkat kol dye. hahahahaha. aku bajet adalah kol dalam 10 minit camtu. last last sebab kegatalan kami terserlah oncall sampai kol 7.++am. bapak lama. tu pon off call sebab aku tak solat subuh lagi. yaAllah teruk anak dara ni :p ha3. time cakap memang kelakar gila. satu mamai nak tido satu lagi mamai baru bangun. ha3. yang kelakar bila mata aku terbuka dia jawab ahhh ahh ahh -.-" bila aku tutup mata + menguap dia cakap "nak tido ke? kalau nak tido tak pe la" potak dia. dia yang mamai tak igat dunia aku yang kena. ha3. tapi memang sweet dia pagi tadi. dia ajak jumpa tapi aku tak leh la. malam nanti nak balik kampung barang jadah haram belum kemas. ermm. rinfindufu safayangfang bofoboyfoy. last sekali aku nak cakap aku sayang dia. sekarang tengah edit gambar then nak print bagi dia 1 aku 1. tunggu je la nanti gambar tu siap :)



terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post