KISAH SEORANG RAMAJA

macam mana ibu risaukan anak. macam tu anak risaukan ibu :(
Jumaat, 4 November 2011 ? 0 Atashinchi ?

tiba-tiba terasa hiba bila mak aku mengadu sakit badan buat kerja rumah. erm biasa orang tua mana tak sakitkan. walau mak aku kuat jaga aku yang degil ni aku tahu dia lemah jugak. tapi aku tetap tabit dekat dia. aku tak tahu bila saat dia tak da aku boleh terima cobaan tu ke tidak. aku harap dia tak meninggalkan aku masa aku perlukan dia. :'( eda sayang ummi. eda akan banggakan ummi satu hari nanti. 

aku terasa sikit sebab mak aku cita dekat sekolah mak aku tu ada kes hysteria and mak aku yang jaga budak-budak tu. tambah dengan time tu mak aku kena sepak ludah dengan anak murid mak aku tu. erm aku tak tahu tiba-tiba aku menangis. aku tak nak jadi macam ni "bila tak da tak kesah tapi bila dah hilang menangis nak balik." aku tak nak dan tak sanggup. 

aku nak jadi anak yang solehah dan dibanggakan keluarga aku. 
YAALLAH JANGAN SESATKAN AKU. ITU SAHAJA YANG AKU POHON


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post