KISAH SEORANG RAMAJA

Isnin, 5 Disember 2011 ? 0 Atashinchi ?

cun tak? tapi masalahnye sekarang umor tite baru 16 la. hehehe nasip tite kena benda alah ni awal -.-" kalau korang yang ada FB tite tu mesti bosan sebab terpaksa tengok status tite mesti ada perkataan "SAKIT GIGI" aduh bulan lepas sakit jugak dekat gusi tu sebab baru nak tumbuh tapi sekarang memang dah tumbuh sakit dia pun super power gila ni ^.^ . sakit gila babi korang tahu tak. untuk korang yang belum kena "TANIAH. NIKMATI HARI ANDA DENGAN SENYUMAN" gigi geraham bongsu ni memang kena cabut. buat pertama kali tite ajak mak tite pergi klinik untuk cabut gigi berani tak tite :D hahaha. sebenarnya takut gila ni. tapi sebab tak rela sakit gigi lagi cuba beranikan diri doakan tite tau :) tapi sekarang ummi tite bz so tite kena sabar la sikit. :( tite dah sakit sangat gigi ni dah buat tite tak tido malam + sakit kepala yang teramat sangat + tite memang ada batuk yang parah la jugak sebab dah lama sangat batuk ni tak nak blah dari tite. dah sayang tite la tu. + mood tak tentu kadang-kadang nak emo jer -.-"

awak semua yang CANTIK/HANDSOME doakan tite cepat sembuh tau. 

Mr B semalam saya mintak izin makan ais krim tapi awak merajuk pulak -.-" eeerm tapi saya tak pujuk saya cakap saya sayang awak saya dah mengidam sangat dah. <-- dah macam mengandung lak. tapi korang mesti pelik sebab tite sakit gigi tapi tite makan ais krim huhuhu. tite memang gile sikit demi ais krim tercinta tak kira sakit tite tetap nak makan :p


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post