KISAH SEORANG RAMAJA

Sabtu, 31 Disember 2011 ? 0 Atashinchi ?

ini entry terakhir saya pada tahun 2011 <-- sedih je bunyi. entry kali ni saya nak ucapkan terima kasih kepada orang yang memberi saya kebahagiaan, kesedihan, kehancuran, kegembiraan dan warna warni kehidupan saya. okey saya nak ucapkan semoga berjaya ehh semoga bersedia kepada kawan kawan yang melangkah tingkatan 5 untuk menduduki SPM 2012.  

tengok gambar bawah ni :D
ni namanya last minit punya kerja untuk barang barang sekolah saya :) pelik apa yang tak de? haha. baju sekolah. pandai sangat. sory time ni baju sekolah terlupa nak ambik dalam kereta :p semuanya lengkap? tidak tidak. saya belum beli buku sekolah lagi. dan yang paling penting belum beli beg sekolah lagi :) itu yang penting untuk ke sekolah. 

gambar terakhir 2011 :') good bye 2011. muka saya sedih kan kan? itu bukan lakonan. itu betul betul :D


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post