KISAH SEORANG RAMAJA

Khamis, 1 Disember 2011 ? 0 Atashinchi ?
ketika di dapur saya tengah memegang sudu dan ubat batuk 
ummi : hai eida buat apa tu?
tite : eida tengah nak buat hantaran untuk abang mat ni. 
ummi : amboi perli ummi nampak. bila masa kau boleh makan ubat batuk tu? bukan kau rela minum jus timun ke?
tite : hahahaha werrrrkk timun tidaaaak! 
ummi : abis apa yang dah buat kau nak telan ubat batuk tu?
tite : hehehe anak menantu kesayangan ummi la siapa lagi. 
ummi : hampeh. aku suruh makan ubat 1 tahun tak makan pakwe kau suruh cepat je makan. lain kali ummi kena call boboy mintak tolong dia suruh kau cuci baju, sidai kain, masak, kemas rumah dan banyak lagi. 
tite : hahaha harapan. jangan dok main kotor. nanti saya kemas rumah, masak, basuh kain ye puan besar. 

anje makan ubat sebab dah teruk sangat lagi pon anje pon ada suruh dia jangan hisap rokok then dia berhenti so saya pon kena la berhenti makan ais krim + makan ubat sampai saya sihat. 


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post