KISAH SEORANG RAMAJA

Khamis, 1 Disember 2011 ? 0 Atashinchi ?
lamanya batuk ni tak baik baik :(. pakwe aku cakap "makan la ais krim, minum la air sejuk" ermmm.
#pakwe aku perli aku la tu. dia tahu tahu itu memang hobi aku. tapi aku dah janji tak makan ais krim n tak minum air sejuk sampai baik batuk. hehehe iloveyou kuzairi♥

mak mentua tite cakap "untung la siapa bini angah ni. angah kan tak bayak kerenah time makan. makanan tawar pon tak kesah. hahahahaha"
mak mentua boboy cakap "siapa la malang dapat kau masak tu kalau tak tanya 10 kali tak sah. nanti dah kawen suruh laki kau duduk tepi kau baru boleh masak"

alo alo alo dah bermentua nampak :p hehehehe. malu ni boboy mula dulu dia panggil mak tite ummi hehehehe. </3 tite panggil mak dye mesti la mak. hehehehe :p nanti bulan 12 boboy jumpe ummi. nanti bulan 1 tite jumpa mak. hehehehe malu ni. 

abang boboy cakap "awek kau kalau dengar suara aku mesti diam jer apahal? aku bukan nak ngorat nak kenal dengan bakal adik ipar jer."


setiap kali kalau abang ke adik ke kakak ipar dye yang angkat fon mesti aku diam then aku cakap "boboy mane? ermm. okey tak pe la assalamualaikum". 


nak buat macam mana tite segan la. takut salah cakap nanti. hehehe :p

-.-" aduhh aku ni jenis pemalu la sayang. tak percaya? hahaha. aku sunat kali kedua baru nak percaya? :p 



terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post