KISAH SEORANG RAMAJA

Rabu, 14 Disember 2011 ? 0 Atashinchi ?
okey pada siapa yang memang membaca blog anje kali ni anje mohon maaf lebih baik korang jangan baca entry kali ni sebab entry khas untuk 2 orang. so kepada yang lain tu sory kalau entry kali ni kasar sikit :/ rasanya kasar banyak. and lepas ni kata ganti nama diri dalam pos ni akan bertukar ke "aku"
---------------------------------------------------
msj dari si pakwe : anje, teruk sngt ke slah aku.smpai kau blok aku trus.. apa dosa sngt ke aku ni.. aku dh ckup brubah dah.. apa lg yg x kene.. 
msj dari si pakwe : anje, ros nak no kau.. kau nk aku bg atau x
then aku dapat dalam 2 call yang aku tak berjawab
msj dari si aweks : asl kau mgate bf aq mcm2 are? kau pk bf kau bgus sgat kea, yg ala2 mtrmpit jlnan tuw.. eeiyeaw.. . xyh na mngutuk org.. . crmin dlu diri kau tuw pmpuan. .
msj dari si aweks : ble bf kau ta mcj kau tao kau cri blaz aq, wei.. ! ape gne ad bf sndr,.. oyea! aq lpe lak,. bf kau kn cme angap kau smpah.. hahaha..
then aku dapat 13 call yang tak berjawab

kalau korang nak tahu msj ni semua aku copy jer. kalau korang tak percaya aku tak boleh nak paksa :/ tapi best friend aku tahu aku macam mana itu dah cukup. :) 

okey petang tadi aku baca status si pakwe ni mintak maaf bagai then kata tak nak gangu aku dah tapi tengok la sampai aku dapat call msj dari dia. so siapa cakap keling ni? erm boleh pikir la kan sekarang? erm okey sekarang aku nak cerita sikit kenapa aku dia orang ni boleh gaduh. untuk pengatahuan korang si pakwe ni penah mintak kapel dengan aku then aku tolak. erm dari situ dia berubah then pakse aku terima dia. wtf la. aku layan dia lagi sebab aku nak bimbing dia ke jalan yang benar tapi ini aku dapat? thanks. okey tamat pasal si pakwe. pasal awek dia ni pulak alahai aku tengok gambar biase la aku tak de nafsu pon lepas tu dia penah msj aku. aku mana biasa msj pompuan ni so -,-" k. tapi tadi si pakwe tu call aku tak angkat. bukan tak nak angkat fon aku dalam bilik aku pulak kat depan tv. harapan la kalau aku dengar. tapi memang tak nak angkat pon. tibe tibe aku tengok si aweks ni msj macam tu. 

siapa yang tak marah dia kutuk kekasih kita. aduh tengok sian bf aku batuk batuk tak sehat la tu sebab si gila tu mengata. eh salah si aweks. huh -,-" sini la aku nak cakap dengan korang buat terakhir kali. aku tak nak gaduh and aku malas begaduh. aku rasa aku penah bagi tahu si pakwe yang kalau aku dah gaduh aku memang berubah. dia lupa la tu ye la yang dia igat nak mainkan aku jer. alahai kalau aku ada kredit RM100 ringgit dah lama aku call kau la sengal! jangan pikir aku diam aku takut! kau tak kenal aku siapa so kau suka suka cakap aku macam tu! hello! sia* apa yang kau nak sangat? aku dah nak tinggal bf kau dengan kau pon kau mengata aku macam tu? pompuan jenis apa kau ni! kau patut bimbing dia bukan galakkan dia! kau tahu dia nak kapel dengan aku then kau buat bodoh? naji* kalau aku tahu boboy nak curang? sebelum dia curang aku lempang dia dulu. baru aku mintak dia setia dengan aku. kalau la kalau <--- hehehe. cita cita boboy tu nak kena lempang dengan aku(tibe tibe masuk bap boboy layan je la) okey kau jadi la stalker sampai bila bila. bye (Y)

sebab korang blog aku tecemar dengan bahasa yang korang sopan :) bye jangan gangu aku lagi.


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post