KISAH SEORANG RAMAJA

Rabu, 22 Februari 2012 ? 0 Atashinchi ?
hai semua :D wah minggu exam boleh curi masa nak update blog sekejap sebab dah gatal sangat nak menaip. hehe. 2 hari berturut-turut jumpa mysayang sebab tak lama lagi dia nak ke johor. saya doakan dia selamat pergi dan balik. lamanya 1 bulan dia tak de kat sini :( haha. ada tak de sama je tak jumpa jugak. tapi bila dia jauh ni makin risau la pulak. yang best sekali selasa kita bagi bear pertama yang kita beli sendiri. bear tu paling kita sayang sangat tapi bear tu dah jadi peneman dia dekat sana. :( rindunya nanti dengan dia. hari ni jumpa lagi and dia bagi saya spangebob and patrick. kita tanya dia kenapa dia kasi kita dua ekor tu dia jawab 1 sebab warna pink yang 1 sebab warna kuning. warna kegemaran saya dan dia. hehe. hope esok dia tak gerak lagi sebab nak jumpa dia kali terakhir :) selama jumpa dia acip tenung je. err rasa macam nak cucuk mata dia jer :P hehehe. part yang paling best bila kita bukak coklat cair and letak dekat pipi dia. haha. padan muke dia. sekali teringat cerita vanila coklat. tak sangka pulak dia layan cerita tu jugak memang bantai gelak kat taman tu. haha. miss that moment sayang. dia nak sangat jumpa saya esok sebab nak kasi novel yang dia lupa bawak. haha pakcik betul dia tu. abis semua memory dari sebelum kapel terungkap. part paling saya suka bila saya ambil gambar dia curi curi haha. dia tutup muka. saya tahu dia memang permalu dan dia ambil gambar saya. haha memang tak la. saya juga pemalu. kami memerlukan orang ke tiga untuk ambik gambar kami. i will miss you sayang.
 hari-hari saya harap hari selasa sebab nak tengok cerita ni punya pasal.




terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post