KISAH SEORANG RAMAJA

Sabtu, 18 Februari 2012 ? 0 Atashinchi ?
lamanya tak menaip untuk blog KSR tersayang <3 nak cakap sikit sekarang kepala saya penuh dengan masalah tapi saya tetap fake depan semua orang. awak semua mesti tak percaya sebab saya jenis orang yang suka simpan masalah dan tidak bagi tahu orang lain tapi kadang kadang kalau tak boleh kawal saya termody pulak. 
okey next saya nak cakap pasal sorang budak ni pulak erm nak kata apa pun tak tahu. susah sangat ke nak cakap "SORY K AKU SALAH" erhh tetap nak menang walaupun dah salah? ee. ego no 1 tu simpan la. then plz jangan nak memperbodoh kami. bila becerita nak gempak jer. kami tak bodoh kau suka cerita then tambah tambah. apa orang lain buat kau mesti nak jugak? hello kau igat kami kagum dengan kau sebab tipu kami? dah harap kau sedar diri!
cerita lain ialah saya mengalami penyakit malas :( malas bila sabtu ahad haha -,-.
dan seterusnya saya akan mengambil ujian pada minggu depan. plz sangat doakan saya dalam keadaan tenang minggu ini. saya harap sangat saya mampu naikkan keputusan saya balik kali ini. saya nak tebus sebab tahun lepas saya main main. saya nak A kali ni sebab sekolah saya susun kedudukan bedasarkan jumlah A. -,-" bencinya part to. sebab tu nombor menurun. k fine kita tunggu minggu depan :) 

NURUL EDALIANA BOLEH BERJAYA!
AMIN :') 




terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post