KISAH SEORANG RAMAJA

sedih sob sob
Jumaat, 30 Mac 2012 ? 0 Atashinchi ?
okey entry kali ni sedih sikit. maaf sebab entry kali ni akan menggunakan kata ganti nama diri AKU. hari ni buat HW n STADY dalam keadaan JK. dari sekolah JK sampai ke rumah pikir masalah korang. ermm dengan memang ada masalah kesihatan + family lepas tu tempat yang selama ni aku gelak iaitu sekolah! dah tak boleh buat aku gelak sebab ada masalah sikit. sikit? ermm entah la. sebelum masalah ni keluar lagi aku dah banyak pendam hati. tapi korang jer yang tak tahu. TAPI orang lain dah nampak sebelum korang. dan mungkin sebab itu aku berubah. tapi aku rasa aku berubah ke arah kebaikan -aku rasa- tapi korang macam tak suka aku berubah. erm sory to say aku penat ohh acip kena tunjuk jer. aku tak pernah pikir aku bagus sebab tu aku ke sekolah. kalau aku bagus aku dah tak sekolah sebab dah bagus. tolong pikir perasaan orang sebelum bercakap. ayat tu kau pernah cakap jugak dekat aku. sekarang aku nak cakap balik ayat tu dekat kau. kau pikir hati aku keras macam batu? hahaha. aku rasa korang tak tahu semua pasal aku. walaupun aku tak bagi tahu A, B, C, dan lain lain tapi dorang tahu aku punya perangai macam mana. korang jangan lupa aku pernah kena benda yang sama masa form 3 so bagi aku form 5 aku tak sakit sangat. tapi tipu la kalau aku tak sentap. korang pernah pikir perasaan aku time dulu? pernah? aku tak tahu nak cakap apa bila orang lain yang tanya "kau okey ke tak. kau nak kongsi masalah?" memang aku akui aku tak pernah cerita pasal family aku tapi pernah korang terpikir nak tanya? korang akan tanya kalau dah nampak perubahan yang ketara kan? kalau aku nak list kan kenapa aku berubah panjang sangat. so aku just boleh cakap aku BERUBAH sebab KORANG BERUBAH. bukan aku palaukan korang. tapi korang yang palaukan aku. :) bukan aku tak nak cakap dengan korang tapi aku malu bila nak cakap dengan korang dengan alasan yang bodoh. memang aku dah agak akan jadi macam ni sebab tu aku cuba suaikan diri dengan semua orang sebelum korang jauhkan diri dari aku sebab aku bukan orang yang bila KENA BUANG DENGAN KAWAN BAIK CARI KAWAN BIASA...

aku nak ucakan thanks pada semua yang kuatkan semangat aku tadi. aku tak tahu tampa korang aku boleh berhenti menangis ke tak. aku akan igat semua pesanan korang. :') nagis ni. hehehe. 

okey sampai situ je la semua :D panjang betul karangan hari ni :p gegegege masalah remaja paham paham je la. k bye :)




terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post