KISAH SEORANG RAMAJA

SPM
Jumaat, 23 Mac 2012 ? 0 Atashinchi ?

lamanya blog saya tak bergerak dengan cerita cerita saya. mintak maaf sangat sebab sibuk gila walaupun banyak cerita best tapi tak de masa nak update :D ni dah curi masa nak update. 

cerita pertama
 satu malam RIFAT call saya kitaorang borak kosong tapi lepas dia cakap "g tido nanti kita cakap lagi okey"  lepas jer dia cakap benda tu saya terus menangis dengan kepala ada masalah dan tak semena-mena saya menangis pasal yang tak logik. then saya solat hajat dengan tangisan. lepas tu saya rasa diri saya lapang sangat. dulu saya tak penah rasa tenang macam tu.

 CERITA  KEDUA
 tengok gambar pembakar semangat.hehehe. SAYA PERCAYA SAYA BOLEH! 
WK043A015 angka untuk menduduki SPM 2012
bilik budak SPM semak dia bukan main lagi. tengok meja belajar tu dah cukup luas dan panjang tapi tetap tak cukup. hehehe :p bilik penuh tampal tampal dengan keputusan, jadual, nota padat. tengok bord tu kedudukan dia depan pintu so setiap masa nampak benda alah tu. hehehe. okey la cukup sampai sini jer la. lain masa saya tulis lagi sampai berjumpa lagi. 


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post