KISAH SEORANG RAMAJA

Ahad, 20 Mei 2012 ? 0 Atashinchi ?
hehehe blog sudah dapat wajah baru la. :D yes i like it. sory kembali kepada pink balik pulak. hehehe. hentam saja lah.. mentang mentang exam tinggal paper3 sempat curi masa untuk blog tercinta. 

okey entry kali ni nak cakap pasal bermula detik pengenalan dengan si dia :) kisah bermula ketika umur saya 15 tahun. sebenarnya sebelum jumpa dia saya jumpa kawan baik dia dulu. kitorang kenal sebab masa tu tengah gaduh dengan kawan baik dia then cari la dia untuk tanya kenape semua. sekali hubungan jadi rapat :D entah macam mana pun tak tahu. satu hari saya ngis ngis bila dia call. then dia cuba tenangkan saya. kat situ saya rasa yang bukan exBF saya tu yang tengah take care dengan saya. lepas beberapa bulan saya hilang no dia. tapi lepas saya online saya tengok dia cuba cari saya :) time tu dia dapat tahu yang saya dah putus dengan kawan dia tapi saya dengan orang lain pulak. then dia sabar lagi. satu hari tu saya gaduh dengan ex saya then dia pujuk.. dia dengar saya macam putus harapan dengan ex saya so time tu entah apa yang rasuk dia saya pon tak tahu. dia nak kami bersama as pasangan kekasih. time tu tengah hujan dia tengah duduk atas moto + tengok tarikh 15-5-2010 pukul 12.25 dia melamar saya .. kol 2.45 baru saya balas yes. time tu hujan pon berenti.. hujan tu macam paham paham jer saat bedebar dah tamat. :D then kami pon teruskan hubungan ini... tapi sebenarnya dia tu orang ke tiga dalam hubungan saya dan ex saya. tapi tak de kena mengena pon. dekat 3 bulan jugak dia tahu dia dimadukan. tapi dia tetap tak lepaskan saya. akhirnya saya dapat rasa bersalah so saya putuskan ex saya dan tetap bersama dia sehingga ke hari ini. saya harap dia adalah pemilik tulang rusuk yang saya gunakan ini :) saya cuma berdoa andai dia jodoh yang tepat buat saya kekalkanlah hubungan kami, restukanlah hubungan kami, tabahkanlah hati kami menempuh cabaran perhubungan dan setiakanlah pasangan kami dengan hubungan ini. AMIN. 

akhir sekali MUHAMAD KUZAIRI ABDULLAH saya menyanyangi awak sebagai teman hidup saya seadanya. saya harap awak dapat bimbing saya ke jalan yang benar.



terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post