KISAH SEORANG RAMAJA

Sabtu, 2 Jun 2012 ? 0 Atashinchi ?
hari ini saya nak bercerita pasal sorang mamat ni :) mamat ni saya kenal dari from 2 adalah 2 tahun kami jadi kekasih tapi secara rasmi tapi tidak begitu setia akibat masih kanak kanak. siapa tahu mamat ni siapa? tak tahu. haha. dialah budak melaka yang pertama menarik perhatian saya dan sehingga sekarang saya tertarik dengan melaka :) yes ni cerita pasal S. S yang dulu sempurna menjaga aku dan aku tinggal dia sebab nak dengan my boboy :) entah la sekarang rasa macam menyesal pulak. ceh ceh tipu je :P memang penah rasa macam tu tapi dah lupakan dah. the past is past. sekarang aku dengan S dah rajin msj. S dah jadi best friend saya balik :) dia dah teman saya all the time... dia dah janji tak kan putuskan friendship kami. dia mengaku yang dia memang cari aku lepas aku tinggal dia tapi dia tak jumpa. ceh nampak benar menipu apa guna FB -.-" kitorang dah sumpah tak kan tinggalkan satu sama lain :) kami berdoa setiap lepas solat (hari tu je la) yang kekalkan hubungan kami sebagai apapun sehingga di syurga. 

sekarang S gaduh dengan awek dia. and dia dah single :) ehh jangan salah paham saya senyum sebab saya nak dia dapat pompuan yang lebih baik :) lepas ni segala suka duka kami kongsi bersama :) tiada rahsia antara satu sama lain. 



terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post