KISAH SEORANG RAMAJA

Khamis, 12 Julai 2012 ? 0 Atashinchi ?

 ada cerita baru ni.. nak dengar?? pernah dengar cinta lama berputik kembali?? huhu.. itu yang saya lalui sekarang.. tapi cinta lama tu betul punya lama dari form 1 sampai form 5.. dah nak tamat sekolah baru cinta tu datang kembali.. kalau korang perasan cinta ni memang tak dijangga.. aku bermula dengan dia dan abis pon dengan dia.. harap kali ni tak ada putus putus pulak la... ermm entah la ramai yang harap kali ni aku tak game dia.. bukan niat aku nak game dia wei.. aku sayang dia sebab  tu aku terima tapi aku belum 100% lagi la sayang dia.. setia?? erm boleh tapi sabar dulu la.. dia curi hati aku wei.. hari persekolahan memang best la sebab acip jumpa buah hati... lepak dengan buah hati lagi.. tapi setiap kali lepak tak sampai 30 minit mesti ada member yang datang kacau daun... tapi tak pe sebab dulu aku happy dengan diaorang sekarang pon aku happy dengan dorang jugak... aku tak nak kawan lupa kawan wei... and the last one aku harap MUHAMMAD SYAHFIZAN BIN AKSAN dapat tawan hati aku macam pertama kali dulu <3  


terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post