KISAH SEORANG RAMAJA

Rabu, 4 Julai 2012 ? 0 Atashinchi ?
handphone saya sunyi sebab boyfie saya hilang handphone :'( sedih sedih.. macam sumpahan lak semua boyfie saya mesti hilang handphone :( tapi tak pe la sebab ada orang yang tengah curi hati saya :D saya. acly tak pon la just menarik perhatian sebab igat time dulu dulu sebab dia la form 1 yang saya rapat dan kapel :D haha banyak kenangan la jugak dengan dia. tapi bila form 5 dua dua malu malu kucing. hehehe. coi boleh ker... 

next cerita member saya yang gila.. aqma n nad sekarang aku layan macam wanita mengandung.. :D haha.. kelakar la gila.. nad suke someone yang dia tak nak mengaku :p wet wet. ARUAH SEORANG YANG BAIK.kalau aqma tengah dalam dilema :) apa yang aku cakap semua betul kan ? nampak tak permainan dia :p yus? entah la aku pon tak tahu.. malaz nak cakap pasal dia.  



terima kasih daun keladi. sila datang dan membaca seperiti tadi. :)




Older Post . Newer Post